Araç kiralama ile ilgili tüm merak ettikleriniz soru - cevap şeklinde aşağıda bulabilirsiniz...

  • Kimler FlyFilo’dan araç kiralayabilir?

    Şirketler,Şahıs firmaları,Meslek Odaları,Yardım Kuruluşları ve Dernekleri,Resmi Kurumlar.

  • En az kaç araç talep edilebilir?

    Sınırlama yoktur. Şirketinizin ihtiyacına göre minimum 1 adet bile kiralayabilirsiniz.

  • Minimum kiralama süresi nedir?

    Flyfilo teklifleri minimum 6 ay olmak üzere istenilen süreye kadar verilmektedir.

  • Kiralama fiyatına yakıt dahil midir?

    Kiralama fiyatına yakıt dahil değildir.

  • Kiralanan aracı kimler kullanabilir?

    Şirketinizde bordrolu çalışan tüm personel kullanabilir.

  • Kiralama için hangi evraklar gereklidir?

    Vergi levhası, Ticaret sicil gazetesi fotokopisi, Faaliyet belgesi, Bilanço, imza sirküleri.

  • Flyfilo'da hangi marka /model araç kiralanabilir?

    Çok geniş bir araç yelpazesi var. Önce müşterimizi dinleyip daha sonra uygun araç modellerine birlikte karar veriyoruz

  • Kiralanan araçlara reklam giydirme ve logo uygulaması yapılabiliyor mu?

    Gerekli vergi ve hizmet bedellerinin ödenmesi karşılığında reklam giydirme ve logo uygulaması yapılabilir.

  • Kira süresi uzatılabilir mi?

    Evet uzatılabilir. Detaylar için lütfen müşteri temsilciniz ile iletişime geçiniz.

  • Kredi kartı ile ödeme yapılabilir mi?

    Mail order talimatı ile ödeme yapılabilir.

  • Araca ait zorunlu vergi ve diğer yükümlülükler kime aittir?

    Kiralanan araç ile ilgili her türlü periyodik bakım,kaza sonrası oluşan onarım masrafları, vergisel tüm yükümlülükler Flyfilo tarafından karşılanmaktadır. Ayrıca trafik sigortası, kasko gibi giderlerde aylık kiralama bedeline dahildir.

  • Kiralık aracın bakım ve onarımı nerelerde yapılabilir ? Bakıma kim götürecek ? Randevu kim tarafından alınmaktadır?

    Üreticilerin belirlediği periyodik bakım planı çerçevesinde,araçların bakım ve onarımlarını yetkili servislerde yaptırabilirsiniz.Kiralanan aracı yetkili servise götürmek ve gerekli randevuyu almak kiracı sorumluluğundadır.

  • Lastik değişimleri kaç km. de yapılmaktadır? Nasıl talepte bulunulabilir? Kar lastiği alınabiliyor mu?

    Lastik değişimleri 50.000 km de yapılmakta. Kış lastiği talebe göre kış koşullarının geçerli olduğu illerde verilmektedir.

  • Araç muayenesini nasıl yaptırabilirim?

    Araç muayenesi kullanıcı sorumluluğundadır. Muayene işleminden sonra muayene harç makbuzu Filyfilo Filo Kiralama’ ya ulaştırılmadır. Muayenenin yaptırılmamasından doğabilecek ceza ve sorumluluk kullanıcıya aittir.

  • Araç hasar ve arıza onarımlarının uzun sürmesi durumunda araç yedeklemesi nasıl yapılmaktadır?

    Uzun süreli arıza ve onarımlarda yedek araç hizmeti verilebilir.

  • Kaza durumunda hangi evrakları temin etmeliyim?

    • Tek taraflı hasarlarda;Polis raporu, Sürücü belgesi (ehliyet) fotokopisi, Ruhsat fotokopisi, Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Poliçe (Trafik Sigortası) Fotokopisi • Birden fazla aracın karışmış olduğu hasarlarda;Anlaşmalı kaza tespit tutanağı veya polis raporu (ıslak imzalı), Alkol raporu (yaralanmalı kazalarda ve gerek görüldüğü hallerde), Sürücü belgesi (ehliyet) fotokopisi, Ruhsat fotokopisi, Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Poliçe (Trafik Sigortası) Fotokopisi, Karşı araç veya araçlara ait sürücü belge (ehliyet) fotokopisi, Ruhsat fotokopisi, Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Poliçe (Trafik Sigortası) Fotokopisi

  • Kasko ve trafik poliçelerinin yenilenmesi kimin sorumluluğundadır?

    FlyFilo Filo Kiralama sorumluluğundadır. Araçların kasko ve trafik poliçeleri yenileme tarihinden önce FiloTURK Filo Kiralama tarafından firmanızın adresine kargo ile gönderilecektir. Bu nedenle adres değişikliklerinin tarafımıza bildirilmesi büyük önem arz etmektedir. Ayrıca telefonla bilgi verilecektir.

  • Trafik cezaları kime aittir?

    Trafik yasalarına uyulmamasından doğabilecek her türlü sorumluluk ve maddi ceza kiracıya aittir.Araçların herhangi bir nedenle resmi yada yerel makamlar tarafından tutulması nedeni ile geçecek zaman sözleşme süresi içinde kabul edilir.

  • Kiralanan araçlara Türkiye’nin her yerinde servis alabilir miyiz?

    Periyodik servis hizmeti Flyfilo anlaşmalı servislerinde , onayımız ile Türkiye geneline yaygın network ile sunulmaktadır.

  • Araç arızası durumunda ne yapılmalıdır?

    7/24 saat hizmet veren müşteri hizmetleri ile temasa geçilmelidir.En kısa sürede en uygun çözüm kullanıcıya sunulacaktır.

  • Araçlar kiralama süresi dolmadan iade edilebilir mi?

    Araçların kiralama süresi dolmadan iadesi durumunda ,sözleşmede yer alan cezai şartlara uygun olarak işlem yapılmaktadır.

  • Araç kiralamanın yanı sıra hangi hizmetlerden yararlanılabilir?

    Opsiyonel olarak OGS yönetimi hizmetini sunabiliriz.

  • Kiralık aracın iadelerinde nelere dikkat edilmelidir?

    Kontratın bitiş tarihinden 1 hafta önce Flyfilo'da araç iadesinin yapılacağı bilgisi verilmelidir. Ruhsat, anahtarları (yedekleri ile birlikte), zincir, yangın tüpü ,ilk yardım seti, avadanlıklar teslim edilmelidir.